שירות התמיכה מרחוק, טכנאי מחשבים מקוון של א.מ. מחשבים, מבוסס על מערכת מהמתקדמות בעולם וזאת בכדי להביא לך, המשתמש, את הפשטות בתפעול המערכת לתיקון מחשבים.בין אם אתם לקוחות פרטיים הזקוקים לשירותי טכנאי מחשב, לתיקון מחשב, להתקנה או הסרה של תוכנות, לניקוי וירוסים או לרכישת חומרה או תוכנה, ובין אם אתם שייכים לארגון גדול הזקוק בנוסף גם לשירותי אחזקת מחשבים ורשתות, הפעלת השירות פשוטה ביותר ונעשית בשתי דרכים:
הראשונה: פתיחת פנייה חדשה בעמוד “טכנאי מחשבים – פתיחת קריאה“. כל שעליך לעשות זה למלא את הטופס המצורף ולהמתין ליצירת קשר על ידי נציג התמיכה הטכנית. לאחר מכן תידרש להזין את הקוד האישי אותו ייתן לך נציג התמיכה ולאשר את הפעלת המערכת. מכאן, טכנאי המחשב המקצוענים שלנו נכנסים לפעולה.
השנייה: בקשת סיוע טכנאי מחשבים באופן מיידי. אם הינך זקוק לשירות טכנאי מחשבים באופן דחוף או מיידי תוכל למלא את פרטיך בפתיחת הקריאה ולחפש טכנאי מחשב זמין. במידה ויש טכנאי מחשב זמין לקבלת הקריאה באותו רגע נשמח לעמוד לרשותך. במידה ואין נציג פנוי ניצור עמך קשר טלפוני בהקדם האפשרי.
תוכל ללמוד על הנושא בעמוד טכנאי מחשבים – שאלות ותשובות
ברוב המקרים טכנאי מחשבים מקוון של חברת א.מ. מחשבים יבצע איבחון ראשוני באמצעות שיחת טלפון עם הלקוח ובכך יבין האם התקלה ניתנת לפיתרון באמצעות שירות טכנאי מחשבים מקוון או שמא דורשת הגעת טכנאי מחשבים לאתר לקוח .
הערה: על הלקוח לבצע גיבוי טרם השימוש בשירות. א.מ. מחשבים אינה אחראית לנזק שייגרם למידע המצוי על המחשב בעת תיקון המחשב.