טכנאי מחשבים מקוון לנוחות ויעילות מקסימאלית

טכנאי מחשבים הוא אחד מבעלי המקצוע הנדרשים והנחוצים ביותר, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור לקוחות עסקיים שעושים שימוש תכוף במחשבים. כל תקלה במחשב שפוגעת בתפעולו התקין מחייבת טיפול מיידי של בעל מקצוע מנוסה בתחום, כאשר במקום להמתין עד שזה יגיע פיזית לבית הלקוח או העסק, ניתן בהחלט להיעזר בטכנאי מחשבים מקוון שיספק תמיכה טכנית מרחוק באמצעות תוכנות השתלטות מרחוק על המחשב ויפתור את הבעיה בהקדם.

בעיות שניתן לפתור מרחוק מול אלו שלא

חשוב להדגיש שלא את כל התקלות ניתן לפתור באמצעות תמיכה מרחוק. בעיות חומרה, בעיות הקשורות להגדרות המחשב, בעיות בחיבור לאינטרנט או ברשת מחייבות הגעה פיזית של טכנאי על מנת לפתור את הבעיה. לעומת זאת, ישנם אינספור מקרים בהן טיפול של טכנאי אונליין יכול לשרת בצורה הטובה ביותר את המטרה כשמדובר בבעיות במערכות הפעלה, וירוסים, התקנת תוכנות אנטי וירוס ועדכון הקיימות, תוכנות אופיס ודואר אלקטרוני, תקלות במוצרי קצה כמו למשל פעילות לא תקינה של המדפסת, הסורק וכיוצא בזה. כמו כן, תקלות הגורמות למחשב לפעול לאט, להיכבות במהלך העבודה או לעשות restart ללא לחיצה יזומה מצד הלקוח ואחרות הן ברות פיתרון כשמדובר בתמיכה טכנית מרחוק.

היתרונות מאחורי השירות המקוון

שירות של טכנאי מחשבים מקוון הינו יעיל מבחינות רבות, כאשר מדובר בשירות מהיר כך שאין צורך להמתין עד בוא הטכנאי ולכן מדובר בשירות זמין 24 שעות בכל מקום ובכל רגע נתון. הדבר מהווה יתרון בולט כשמדובר בתקלה שאינה מאפשרת את המשך העבודה על המחשב ולכן גם הטיפול הנדרש הינו דחוף. מכיוון שאין צורך בהגעה לבית הלקוח, השירות במרבית המקרים זול יותר מאחר ואין דמי ביקור, כמו גם  עלות התיקון מתבססת גם על העובדה שאין תמחור לפי שעת עבודה ולכן התעריף הינו קבוע מראש. באמצעות תוכנה לתמיכה מרחוק, הטכנאי יוכל לאבחן את התקלה ובמרבית המקרים גם לטפל בה אונליין, כאשר כל זה נעשה מול הלקוח שיכול ללמוד מאופן הטיפול למקרים דומים בהמשך במידה ומדובר בפעולות פשוטות ולא טיפול מורכב המחייב טיפול על ידי איש מקצוע.

תמיכה טכנית מרחוק באמצעות תוכנה

פעילותו של טכנאי מחשבים מקוון המספק תמיכה טכנית מרחוק מתאפשרת בזכות תוכנה המאפשרת השתלטות מרחוק על המחשב של הלקוח. מדובר בטכנולוגיה שקיימת ובשימוש לא מעט שנים. גם במקרה והטיפול בבעיה מחייב הגעה לבית הלקוח, עדיין באמצעות תמיכה מרחוק ניתן לבצע בדיקות שונות ולקבל אבחון מדויק יחסית של הבעיה ובמידת הצורך, הטכנאי יוכל להגיע כשהוא מצטייד בציוד הנדרש מראש ולהתחיל לטפל במיידית בבעיה שאובחנה. מאחר ומדובר בתוכנה התלויה בחיבור האינטרנט, יש סיכוי שזמן תגובת המחשב יהיה רב יותר מאחר והתקשורת תלויה בשליטה מרחוק. ובכל זאת, מדובר בשיטת תמיכה טכנית יעילה שחוסכת זמן ובעלות נוחה כך שבמקרה הצורף, הפניה לטכנאי מחשבים מקוון הינה יעילה ומומלצת. בכל מקרה, עדיף לפנות לאיש מקצוע שקיבלתם המלצות לגביו- כפי שהייתם פונים לחברת ליסינג פרטי ששמעתם המלצות לגביה במידה והייתם רוצים לרכוש רכב מסוג יונדאי או לבחור חנות מחשבים מומלצת לרכישת המחשב השולחני הבא שלכם.